Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензинов проблем - 156 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Ми аз вече го написах отдавна, ама ти не ме слушаш
    Слушам аз, и ти казах, че и аз това си мисля. Но събирам мнения, нали за това е форума
    Преди да хвърля парите за чистене, искам да съм максимално сигурен, че проблема е някъде там
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
      Слушам аз, и ти казах, че и аз това си мисля. Но събирам мнения, нали за това е форума
      Преди да хвърля парите за чистене, искам да съм максимално сигурен, че проблема е някъде там
      Аз ти написах и как да хванеш коя е
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        Нощни ездачо, специално съм отварял помпата за да проверя цедката. Първо изобщо не е фина и второ резервоара ми беше огледално чист и въпреки това дюзите бяха запушени. По тях съвсем ясно се виждаха малки капчици със смолист цвят, който смятам, че се отлагат по време на впръскване в последствие от температурата се втвърдяват. Проблема според мен не е в механичната чистота на бензина а в съставките които слагат.
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Аз ти написах и как да хванеш коя е
          Ами аз дори и да ги изключвам, тя нали пак си работи дюзата, не е като да е секнала съвсем. Тоест ще стане по-зле работата като я изключа. Която и да изключа, работата на мотора ще се влоши.
          Това според мен би свършило работа, ако не работи съвсем.
          Мога ли да я видя от корекцията на времената във ФЕС? Не че знам колко трябва да е, ама предполагам, че ще са подобни за всички инжектори, само пострадалия ще е с по-различно време може би?

          Пф, то фес не показва времената на инжекторите по отделно...
          Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 20:17.
          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
          Alfa Romeo 156 2.0 TS

          рейтинг фотографов

          Comment


          • #35
            Това с инжекторите го пробвах, наистина при един от всичките лошата работа не стана по -лоша, но по ми е интересно защо като изключвах свещите , не знам големите или малките, но нищо не се случваше, това на празен ход?
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
              Това с инжекторите го пробвах, наистина при един от всичките лошата работа не стана по -лоша, но по ми е интересно защо като изключвах свещите , не знам големите или малките, но нищо не се случваше, това на празен ход?
              Щот нали са 2 .
              Едната работи, дръпни ги и двете и ще се случи.

              А при мен лошата работа не е чак толкова лоша. Усеща се че не работи равномерно, но не е чак като на 3 цилиндъра. Това е на тихи обороти. Като я форсирам, тогава вече си прекъсва. Ама няма как да го пробвам тва на 3 дюзи, щото ще си прекъсва която и да изключа. Ако работеше много зле и на празех ход, тогава може би да...
              Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 20:16.
              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
              Alfa Romeo 156 2.0 TS

              рейтинг фотографов

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                Щот нали са 2 .
                Едната работи, дръпни ги и двете и ще се случи.

                А при мен лошата работа не е чак толкова лоша. Усеща се че не работи равномерно, но не е чак като на 3 цилиндъра. Това е на тихи обороти. Като я форсирам, тогава вече си прекъсва. Ама няма как да го пробвам тва на 3 дюзи, щото ще си прекъсва която и да изключа. Ако работеше много зле и на празех ход, тогава може би да...
                Моята след сипването на добавка за почистване на дюзите, първият ден се пооправи, но след това стана тотално зле. Буквално на бензин спря да пали. До колкото разбрах почистването на дюзите съвсем не е безобидна операция.
                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                  Моята след сипването на добавка за почистване на дюзите, първият ден се пооправи, но след това стана тотално зле. Буквално на бензин спря да пали. До колкото разбрах почистването на дюзите съвсем не е безобидна операция.
                  Ами не знам колко е безобидна. Знам че ги чистят с ултразвук. Някъде ги топели в кореселин. Де да знам и аз.
                  За това питам къде в София да ида, че да ми свършат тая работа като хората.
                  А по принцип бързо ли става, или трябва да си оставям колата?
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • #39
                    Миналата година като беше в сервиза ги свалиха и ги закараха на друго място за почистване, аз обаче съм нахален и дремах там. Като ги върнаха лично ги проверих и видях, че някои от отворчетата са запушени от нещо като смола, отново ги върнаха и на вторият път изглеждаха чисти. През това време майсторите свалиха рейката на една друга италианска каруца която беше за друг проблем и я сложиха на моята и пробвах и всичко беше супер. Очевидно самото почистване с монтажа и демонтажа не е дълга операция, но важното е дали е качествено.
                    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                      Миналата година като беше в сервиза ги свалиха и ги закараха на друго място за почистване, аз обаче съм нахален и дремах там. Като ги върнаха лично ги проверих и видях, че някои от отворчетата са запушени от нещо като смола, отново ги върнаха и на вторият път изглеждаха чисти. През това време майсторите свалиха рейката на една друга италианска каруца която беше за друг проблем и я сложиха на моята и пробвах и всичко беше супер. Очевидно самото почистване с монтажа и демонтажа не е дълга операция, но важното е дали е качествено.
                      То аз мога да си ги демонтирам и да им ги закарам в една торбичка само дюзите
                      Въпроса е да ми ги почистят... ама пусто му, като не знам къде да я закарам
                      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS

                      рейтинг фотографов

                      Comment


                      • #41
                        Ето ви един теоретичен сценарий:
                        Ако карате на бензин - той минава през дюзите и ги охлажда, на газ са по-топли (малко или много) бензиновите дюзи.
                        И като са по-топли - "добавките" от бензина могат да се отложат и запушат инжектора.
                        ...

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                          То аз мога да си ги демонтирам и да им ги закарам в една торбичка само дюзите
                          Въпроса е да ми ги почистят... ама пусто му, като не знам къде да я закарам
                          Има си сервизи,които извършват тази операция
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                            Ето ви един теоретичен сценарий:
                            Ако карате на бензин - той минава през дюзите и ги охлажда, на газ са по-топли (малко или много) бензиновите дюзи.
                            И като са по-топли - "добавките" от бензина могат да се отложат и запушат инжектора.
                            Но нали при работа на газ, инжектора не работи, така че гориво в него не постъпва. А и инжектора се намира на всмукателния колектор. Колко да се нагрява от колектора? А и бензина продължава да си циркулира през рейката, не е като да се застои...

                            ---------- Post added at 20:37 ---------- Previous post was at 20:37 ----------

                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Има си сервизи,които извършват тази операция
                            Е, шегувах се пък аз
                            Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 20:39.
                            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS

                            рейтинг фотографов

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                              Но нали при работа на газ, инжектора не работи, така че гориво в него не постъпва. А и инжектора се намира на всмукателния колектор. Колко да се нагрява от колектора?
                              И в единия в другия случай се нагрява от колектора ... обаче ако е на бензин - бензина минава през инжектора и го охлажда !

                              Точно , че докато си на газ гориво не минава през инжектора , той съхне а "добавките" и другите боклуци се натрупват.
                              ...

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                                И в единия в другия случай се нагрява от колектора ... обаче ако е на бензин - бензина минава през инжектора и го охлажда !

                                Точно , че докато си на газ гориво не минава през инжектора , той съхне а "добавките" и другите боклуци се натрупват.
                                Абе не съм много сигурен, че бензина който идва е с много по-ниска температъра от тази на всмукателния колектор (който според мойте скромния усещания е с температура на тази на въздуха в коша на мотора). Бензина който идва, по-скоро промива инжектора, а не го охлажда. А и като не работи самия инжектор, би трябвало сам по себе си да е по-хладен от колкото като работи, защото не се извършват никакви механични движения, нито преминава някакво електричество. А и нали е затворен, би трябвало да няма какво да засъхне? Той не е спринцовка, че да остава нещо в него.
                                Незнам пак, май много разсъждавам... като ги почистя ще стане ясно. Дано се оправи!

                                Само ми препоръчайте къде да отида.
                                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                                рейтинг фотографов

                                Comment

                                Working...
                                X